Koffers zijn gepakt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Harry en Herma Heester - WaarBenJij.nu Koffers zijn gepakt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Harry en Herma Heester - WaarBenJij.nu

Koffers zijn gepakt

Blijf op de hoogte en volg Harry en Herma

29 December 2013 | Thailand, Bangkok

We sluiten 2013 op een bijzondere manier af. Rond de jaarwisseling zitten we in de lucht. Hoe zal dit gaan? Wij gaan er van uit dat de KLM de Nederlandse tijd hanteert. Het vliegtuig is immers Nederlands grondgebied. In dat geval proosten wij op hetzelfde moment als jullie op het nieuwe jaar. Als men de Thaise tijd hanteert dan hebben we al oud en nieuw als we een half uur in de lucht zijn ;-). Grappig toch.

Hoe zou het zijn vanuit de lucht. Zullen we vuurwerk zien? We hebben geen idee. Het lijkt ons leuk om eens op deze manier oud en nieuw te vieren. We gaan het meemaken.

Eerst nog 1 dag (maandag 30-12) werken. Daarna rustig opstarten. We gaan pas om 17.25 uur de lucht in. De volgende dag om 10.00 uur landen we op Bangkok. Het is daar 6 uur later. De weersverwachting geeft aan dat het de komende week 30 graden is in Bangkok ;-) Lage luchtvochtigheid en veel zon.

We blijven 2 nachten in Bangkok. Daarna naar de brug over de River Kwai. We zakken vervolgens al een beetje naar het zuiden om naar de grootste varende markt te gaan.

Vervolgens verder naar het zuiden, waar wij 3 natuurparken zullen bezoeken. In de verschillende nationale parken blijven we wat langer. We hopen veel dieren en mooie natuur te zien.

Aan het eind (na een kleine 2 weken) een paar dagen watersporten, chillen enzovoorts in Krabi. Van Krabi met een binnenlandse vlucht terug naar Bangkok. De laatste overnachting en dan weer terug naar Amsterdam. Waar we op 16-1-2014 landen rond 18.25 uur. Dat zijn de plannen. Zo ver is het nog niet.

De koffers zijn voor het grootste deel gepakt. Dinsdag de laatste spullen erbij en dan .......... op pad. We hebben er zin in!!

We houden jullie op de hoogte.

• 29 December 2013 - 15:50

Willy Ufkes:

Klinkt allemaal weer heel erg leuk en spannend. Wij zijn ook benieuwd hoe het zal zijn om 0.00 uur in de lucht en of jullie veel vuurwerk zullen zien.

We zijn zeer benieuwd naar jullie verhalen en wensen jullie een goede vlucht en heel veel plezier!

XXX John, Willy en Lisa

• 29 December 2013 - 18:35

Gerrit & Hetty:

Hoi Harry & Herma,

We wensen jullie een heel fijne vakantie enne, hou je thai hè ;-)

Groeten Hetty & Gerrit en een poot van Tybo

• 30 December 2013 - 09:47

Ellen:

Wij wensen jullie een hele mooie jaarwisseling en een hele fijne vakantie. Ik kan niet wachten op jullie verhalen . Rond de middag met een boterhammetje even jullie verslag lezen net zo als de vorige keer. Geniet ervan!
    Groetjes Ellen