Kilometervreter, tempelcomplex en Har spookrijder - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Harry en Herma Heester - WaarBenJij.nu Kilometervreter, tempelcomplex en Har spookrijder - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Harry en Herma Heester - WaarBenJij.nu

Kilometervreter, tempelcomplex en Har spookrijder

Door: Herma

Blijf op de hoogte en volg Harry en Herma

29 Juni 2013 | Thailand, Chiang Mai

Nou we hebben aardig wat kilometers achter de kiezen. Het verliep allemaal voorspoedig. Tussendoor gestopt bij een inmens grote boedha. Ik was uitgestapt om foto's te maken. Har heeft inmiddels genoeg tempels gezien en was de automatten aan het uitkloppen.

Het was een grote parkeerplaats. Komt hij ineens aanrijden terwijl hij op mijn plaats zit ;-) Hij had de drive aangezet en met zijn rechterhand stuurde hij. Zijn linkerhand stak hij al zwaaiend uit het linkerarm. Het was net een spookrijder.

De boedha lag bij een tempelcomplex. Daar hebben we toch een kijkje genomen. Het was supermooi maar ook bloedheet. Als je een tempel binnen gaat, moet jee schoenen uit doen. Je kon bijna niet lopen op de tegels. Die waren gloeiend heet. Al ' springend ' het terrein over gekangeroed ;-) maar het was de moeite waard.

Daarna op weg naar ons overnachtingshotel. Dat zag er prima uit mooi zwembad er bij. Wij lekker in de schaduw en relaxen maar.
Morgennacht om tien voor twee gaan we de lucht in. Als we niet neerstorten zijn we maandagmorgen rond kwart over negen weer in Nederland.

We hebben net geprobeerd om onze stoelen te reserveren, maar dat lukt nog niet. Straks nog maar een keer proberen.

Nu even lekker eten en dan is het bijna over met de pret. Jammer!!!!

• 29 Juni 2013 - 19:25

Daphne:

Goede reis en tot snel!

• 30 Juni 2013 - 10:47

Ellen:

Hoi vakantiegangers,

Het was erg leuk om jullie verhalen te lezen ( zal het missen :-( ) Heb wel het idee dat jullie nu thuis moeten uitrusten met al die belevenissen die jullie meegemaakt hebben :-) Wens jullie een goede reis en wel thuis.

Gr. Ellen

• 30 Juni 2013 - 20:44

Rita:

Goede reis terug, en tot vrijdag we hebben genoten van jullie belevenissen.
    Groetjes
    De beertjes