Bon Bini na Bonaire :-) - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Harry en Herma Heester - WaarBenJij.nu Bon Bini na Bonaire :-) - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Harry en Herma Heester - WaarBenJij.nu

Bon Bini na Bonaire :-)

Blijf op de hoogte en volg Harry en Herma

04 Januari 2015 | Bonaire, Bonaire

Wat was dat gisteren heerlijk toen wij uit het vliegtuig stapten. We stonden boven aan de trap, voelde de warmte met de heerlijke wind. We liepen via het platform naar de aankomsthal. Nou ja aankomsthal. Het is erg klein en dat gold ook voor de bagageband ;-)

We hebben een prima reis gehad. Ik zat naast een corpulente, rondborstige gezellige Arubaanse vrouw. Ze vertelde veel over de A B C eilanden en gaf ons tips.

Tijdens de vlucht waren we getuige van een romantische oudere man die probeerde een jonge vrouw te versieren. Het was net een pauw. Als hij veren had gehad, was hij steeds aan het pronken geweest zijn haha.
Het was vermakelijk om te zien. Hij permiteerde zich aan het eind van de vlucht wat vrijheden door zijn hand op haar rug te leggen. En bij het uitstappen op Aruba confisceerde hij gelijk de handbagage onder het mom van de 'helpende hand'. Of het echt wat geworden is weten we niet. Hij bleef voor zijn werk op Aruba en zij vloog door naar Bonaire, waar zij woonde.

De aankomst op Aruba was mooi, omdat op dat moment de zon net onder ging. We moesten uit het vliegveld, om na een half uur ons weer te melden. Weer door de security, maar vanwege het stempeltje 'transferpasagier' mochten we wel als eerste weer aan boord.

Helaas moesten we een uur wachten, omdat er problemen waren met de bagage. Toen dat opgelost was, kwamen we na een vlucht van nog geen 25 minuten op Bonaire aan. Bon Bini na Bonaire, wat betekent Welkom op Bonaire!

De koffers kwamen veilig van de band en Theo, de eigenaar van het appartementencomplex, stond al op ons te wachten. In de auto met alle ramen open (ARKO) gingen we op weg. We hebben een prima hotel en met een hartelijk ontvangst (inclusief drankje) kan de pret beginnen.

• 04 Januari 2015 - 16:51

Willy:

Hoi net gearriveerders,

Fijn om te horen dat jullie een voorspoedige reis gehad hebben. Harry nog last van zijn oren of het vliegen zelf gehad?

Ja, wij kunnen ons voorstellen dat het een heerlijk gevoel is om uit een vliegtuig te stappen en de warmte op je lijf te voelen van de zon.

Heel veel plezier en tot het volgende verhaal!

Groetjes van de bijna weer aan het werk/school moetende zwoegers ;-)

• 06 Januari 2015 - 10:27

ZHUFKES:

Ha die motor muizen ik heb al weer in de gaten dat jullie je heerlijk vermaken en wat. Een weertje echt wat voor jullie wat leuk dat je de vissen zo zag zwemmen mool hoor genieten jullie er maar van hier is het een stuk kouder hoor het heeft vannacht een beetje gevroren dus een andere temperatuur als bij jullie maar het zonnetje schijnt dan zijn wij al blij nu hier gaat alles zijn gangetje ik wens jullie hheel veel plezier tot het volgendebericht hartelijke groetjes en een dikke knuffel van pa en ma doei